09 septembris, 2008

4.sezonas intro

Kamēr es briestu uzrakstīt aprakstu 3.sērijai "Shut Down", kas, manuprāt, bija ne mazāk interesanta kā pirmās divas, piedāvāju noskatīties intro rullīti 4.sezonai. :)

8 komentāri:

  1. 3. sērijā atkārtojās pazīstamas līnijas no 3. sezonas sākuma sērijām...

    AtbildētDzēst
  2. 3. sērijā bija daudz interesantu pagriezienu, notikumu gaitā, kas man lika priecāties par sēriju :]

    AtbildētDzēst
  3. Serija bija tiesam laba un ar vien vairak liekas ka Maiklam kkads auzejs galva. tas ka vinam tai tuneli galva ieduras likas parak aizdomigi.

    AtbildētDzēst
  4. droši vien jau kaut kāda problēma būs ar Maiklu, čalim smadzenes pārkarst;)

    AtbildētDzēst
  5. cerēsim, ka nenomirs sezonas vidū....tad būs beigas visam!sērija bija tiešām laba, ļoti daudz interesantu notikumu....tā es šo sezonu nebiju iedomājusies :)man patika..

    AtbildētDzēst
  6. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  7. arturchix - kape jau 3 dienu nevari uzraksit aprakstu 3 serijai:Nu ja tev nav laika tad saprotu bet ja slinkums tad ludzu nenoslinko un uzraksti :)

    AtbildētDzēst
  8. Man patiešām ir besis. ^^ Es apsolu, ka pirmdien uzrakstīšu.

    P.S. Nomainīju video - kaitinošie Youtube admini nepārtraukti cīnās par kaut kādām autortiesībām, dzēšot ārā video.

    AtbildētDzēst

Uzmanību! Publicējot komentāru, lūdzu apsvērt iespēju izvēlēties segvārdu, ar kuru rakstīt! Ir grūti saprast, kurš ko komentē, ja visi komentāri ir anonīmi. :)

Visvienkāršākais veids, kā segvārdu var izvēlēties, ir zemāk esošajā izvēlnē nospiest "Nosaukums/URL". Jau iepriekš paldies par sapratni!